Info livrare

Info livrare

1. Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

BOZO SHOP  livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. NU se livreaza in afara tarii.

2. Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului BOZO SHOP

2.1. Modalitatile de livrare

Livrarea prin NEMO EXPRESS, in continuare numita « NEMO »

In momentul livrarii, livrarea se face de catre NEMO, Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre BOZO SHOP si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (AWB )al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Costul livrarii este de 20 (douzeci) lei pentru comenzi de pana la 250 lei si este SUPORTAT IN TOTALITATE DE CATRE CUMPARATOR. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 250 lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.

In cazul livrarilor prin NEMO, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, BOZO SHOP suporta costul de returnare a produsului numai in cazul in care returnarea produselor se face cu acelasi transportator ca in cazul livrarii.

Termenul de livrare este de 24-48 de ore din momentul in care coletul este preluat de catre firma transportatoare, acest lucru fiind adus la cunostinta clientului printr-un mail general automat in care statusul comenzii este modificat in **COLET PRELUAT DE CURIER**

3. Anomalie, avarie, colet deteriorat

3.1. Dispozitii generale

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii. 

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a BOZO SHOP. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda BOZO SHOP sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul telefonic de asistenta pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al BOZO SHOP  va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

- Livrarea prin NEMO

♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta reprezentantului Nemo (curierului)

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii  in procesul verbal intocmit de catre curier.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la numarul de telefon 0766491518

♦ In cazul constatarii lipsurilor din colet

- Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la numarul de telefon 0766491518 sau prin e-mail la adresa de e-mail: vanzari.bozo@gmail.com. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Bozo Shop va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

Lista agentiilor Nemo Express din tara:
Bucuresti, Adjud, Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Barlad, Bistrita, Blaj, Botosani, Braila, Brasov, Buzau, Curtea de Arges, Campulung Muscel, Calarasi, Campina, Caracal, Caransebes, Cernavoda, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Dej, Deva, Drobeta Turni Severin, Fagarasi, Focsani, Fetesti, Galati, Gheorghieni, Gherla, Giurgiu, Harsova, Hunedoara, Husi, Iasi, Lugoj, Medias, M.Ciuc, Medgidia, Odorheiu Secuiesc, Oltenita, Onesti, Oradea, Orsova, Pascani, Petrosani, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Radauti, Reghin, Resita, Rm.Sarat, Rm.Valcea, Roman, Rosiori de Vede, Satu Mare, Sebes, Sf.Gheorghe, Sibiu, Sighisoara, Sinaia, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Tecuci, Tg-Jiu, Tg.Mures, Timisoara, Tr. Magurele, Tulcea, Turda, Urziceni, Vaslui, Zalau

Fotografie comerciala web design by

© 2016 Bozo.ro All Rights Reserved.