Primești produsele în cel mai scurt timp.
- E simplu și la îndemână să intri în posesia produselor noastre.
- Poți plasa o comandă pe site, adaugant produsele dorite in cos, le poți comanda pe mail prin pagina de contact sau prin "Chatul LIVE", dacă vrei să economisești timp, poți suna oricând la telefon pentru o comandă rapidă. 0743 07 88 88
- Toate Produsele sunt aflate pe stoc si vor fi livrate la client in termen de 24-48 de ore de la lansarea comenzii.
- Plata se poate efectua online cu cardul (Debit / Credit), ramburs la primirea coletului sau cu OP (selectati Ramburs/Plata la livrare si specificati la finalizarea comenzii pe apgina de checkout la comentarii comanda, doresc plata prin OP) .
1. Reguli generale
Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
BOZO SHOP livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. NU se livreaza in afara tarii.
2. Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului BOZO SHOP
2.1. Modalitatile de livrare
- Livrarea prin Urgent Cargus, in continuare numita « Urgent Cargus »
- In momentul livrarii, livrarea se face de catre Urgent Cargus, Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre BOZO SHOP si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.
- Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (AWB )al transportatorului facand dovada acestui fapt.
- In cazul livrarilor prin Urgent Cargus, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, BOZO SHOP se obliga in restituirea sumei achitate produselor in totalitate, clientul cu exceptia taxelor percepute de firma de curierat. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
- Termenul de livrare este de 24-48 de ore din momentul in care coletul este preluat de catre firma transportatoare, acest lucru fiind adus la cunostinta clientului printr-un mail general automat in care statusul comenzii este modificat in **COLET PRELUAT DE CURIER**
3. Anomalie, avarie, colet deteriorat
3.1. Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a BOZO SHOP. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda BOZO SHOP sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul telefonic de asistenta pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al BOZO SHOP va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.
3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
- Livrarea prin Urgent Cargus
- In cazul constatarii anomaliei in prezenta reprezentantului Urgent Cargus
- In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii in procesul verbal intocmit de catre curier.
- Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la numarul de telefon 0743 07 88 88
- In cazul constatarii lipsurilor din colet
- Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la numarul de telefon 0743 07 88 88 sau prin e-mail la adresa de e-mail: vanzari.bozo@gmail.com. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Bozo Shop va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.
Lista agentiilor Urgent Cargus Express din tara:
Bucuresti, Adjud, Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Barlad, Bistrita, Blaj, Botosani, Braila, Brasov, Buzau, Curtea de Arges, Campulung Muscel, Calarasi, Campina, Caracal, Caransebes, Cernavoda, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Dej, Deva, Drobeta Turni Severin, Fagarasi, Focsani, Fetesti, Galati, Gheorghieni, Gherla, Giurgiu, Harsova, Hunedoara, Husi, Iasi, Lugoj, Medias, M.Ciuc, Medgidia, Odorheiu Secuiesc, Oltenita, Onesti, Oradea, Orsova, Pascani, Petrosani, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Radauti, Reghin, Resita, Rm.Sarat, Rm.Valcea, Roman, Rosiori de Vede, Satu Mare, Sebes, Sf.Gheorghe, Sibiu, Sighisoara, Sinaia, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Tecuci, Tg-Jiu, Tg.Mures, Timisoara, Tr. Magurele, Tulcea, Turda, Urziceni, Vaslui, Zalau