Termeni şi Condiții

S.C.  BOZO S.R.L.

Adresa:  Str. Căzănești 160F, Râmnicu Vâlcea, Vâlcea, Romania

CIF:  RO7852611

REG. COM J38/653/1995

CAPITAL  SOCIAL:  10300 ron

Program de Lucru:  Luni-Vineri: 8-17

 

SC BOZO SRL (denumita in continuare “BOZO”, ”site”, “noi” sau similar) este o companie din Romania, avand sediul in Valcea, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul  J38/653/1995, cod fiscal RO7852611, telefon 0743.078.888, email office(at <@>)bozo.ro.

Site - prin Site se va intelege domeniul www.bozo.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.

 

DEFINITII

Prin continut, in sensul prezentelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:

    CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre BOZO.RO. 

    SERVICIU - serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice. 

    MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre BOZO.RO (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre BOZO.RO si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

    CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare. 

    CLIENT - Persoana fizica sau juridica care are calitatea de MEMBRU BOZO.RO si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.

    DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

    CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

    NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre BOZO.RO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea BOZO.RO cu referire la informatiile continute de acesta.

    TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre BOZO.RO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre BOZO.RO, indiferent de modalitatea de livrare;

    UTILIZATOR : reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale pentru a culege informatii sau pentru a comanda online si care a acceptat conditiile din acest document. 

    UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SC BOZO SRL.

     

    DREPTURI DE MARCA

    Numele BOZO, BOZO.RO si logo-ul BOZO sunt marci inregistrate de catre SC BOZO SRL. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor marci fara a fi obtinut in prealabil autorizatie de la SC BOZO SRL constituie infractiune ce se pedepseste conform legilor in vigoare.

     

    DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

    Intregul continut al site-ului BOZO.RO- imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica, scripturi, programe si alte date - este proprietatea BOZO.RO si a furnizorilor sai si este aparat de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul BOZO.RO a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

    Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului

    Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea BOZO.RO si/sau al angajatului BOZO.RO care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

    Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

    Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor vă rugăm să ne contactați la adresa: office(at <@>)BOZO.ro

     

    CONTACT

    BOZO.RO publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.

    Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite BOZO.RO sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

    Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea BOZO.RO de a contacta Membrul sau Clientul.

    BOZO.RO isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

     

    EMAIL MARKETING SI ALERTE

    In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site sau finalizeaza o comanda (fara cont), accepta Documentul (Termeni si Conditii) și bifează opțiunea de Abonare la Newsletter sau Alerta SMS, se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea BOZO.RO, transmise prin posta electronica (e-mail sau sms).

    Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

    Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre BOZO.RO in limitele Politicii de confidentialitate.

    Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre BOZO.RO, de catre Membru sau Client apartinator al contului de Membru sau Client la care se opereaza modificarea/actualizarea;

    Legea nr. 506 din 2004, privind implementarea Directivei ePrivacy în România permite companiilor de genul BOZO.RO, care au clienți ce au achiziționat produse ori servicii să trimită acestor clienți comunicări comerciale similare cu cele pe care le-au achiziționat deja. În acel caz nu este nevoie de consimțământul CLIENTULUI, ci de menționarea dreptului clientului de a se opune la trimiterea acestor comunicări comerciale.

    Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru documentul Termeni si Conditii.

     

    Magazinul nostru prezinta produsele fabricate de societatea noastra, informatii despre aceasta, precum si activitatea acesteia de-a lungul timpului.

    POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

    Accesul la serviciu

     

    • Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda un cont, isi creeaza un Cont sau prin finalizarea unei comenzi ,,fara cont".
    • Contul de client este creat automat in momentul finalizarii comenzii, Renuntarea la Contul creat se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre BOZO.RO, de catre Clientul apartinator al contului la care se opereaza modificarea/actualizarea;
    • Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre BOZO.RO si client/membru
    • BOZO.RO isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel BOZO.RO. 
    • Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
    • Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
    • continutul oricarui e-mail trimis, de catre BOZO.RO, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al BOZO.RO, catre oricare dintre CLIENTII Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
    • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de BOZO.RO intr-o anumita perioada;
    • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care BOZO.RO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
    • date referitoare la BOZO.RO, sau alte date privilegiate ale acesteia.

     

    Produse, servicii si preturi

    • BOZO.RO poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care BOZO.RO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
    • BOZO.RO poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
    • Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
    • Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, BOZO.RO va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
    • In cazul platilor online BOZO.RO nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
    • Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea BOZO.RO, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

    In descrierea produselor si/sau serviciilor BOZO.RO isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

    In ciuda eforturilor BOZO, avand in vedere numarul mare de produse existente pe site, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat sau pot reprezenta greseli umane. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre BOZO.RO in urma generarii facturii. Exceptie facand situatia in care, in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie. Pentru orice astfel de problema, BOZO.RO va anunta Clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de catre acesta.

    Pentru produsele cu fara disponibilitate "EPUIZAT", BOZO nu poate garanta pretul sau cand va fi disponibil. Disponibilitatea este afisata in timp real iar se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

     

    Comanda online

    Clientul poate efectua o comanda pe site-ul BOZO.ro doar in urma crearii unui cont sau prin finalizarea comenzii fara cont!

    Clientul poate renunta la contul creat oricand, comunicand acest lucru prin email la adresa office(at <@>)bozo.ro.  

    Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.

    Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

    Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca BOZO.RO poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de BOZO.RO si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

    BOZO.RO poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

    invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de BOZO.RO, in cazul platii online;

    datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;

    activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel BOZO.RO si/sau partenerii acestuia;

    realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;

    Clientul poate renunta la o comanda efectuata

    In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul BOZO.RO, suma aceasta va fi returnata de catre BOZO.RO in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.

    In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre BOZO.RO, din culpa sa sau din culpa unui tert, BOZO.RO va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.

    Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.

    Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea BOZO.RO, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

    In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

    Comanda reprezintă oferta BOZO.RO de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către BOZO.RO

    Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura odata cu produsele

     

    Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe BOZO.ro dupa cum urmeaza:

    in stoc” – produse care sunt fizic in depozitul BOZO.RO

    stoc limitat” – mai putin de 100 produse in depozitul BOZO.RO

    EPUIZAT” – Produsul nu este disponibil in stocul BOZO.RO si nu se poate fabrica in acest moment (lipsa materie prima)

     

    Comanda telefonica

    clientul are posibilitatea de a plasa comenzi telefonice

     

    Livrarea comenzilor

    Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului BOZO.RO, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii BOZO.RO. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor BOZO.RO, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii BOZO.RO. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii BOZO.RO prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

    Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea ”in stoc”. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, BOZO.RO va informa Clientul prin E-mail sau Telefonic in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese. 

    BOZO.ro livrează în orice localitate din România.

    Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă BOZO nu poate garanta un termen sau interval de livrare. BOZO va încerca de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj în header-ul website-ului, ori prin contactare telefonică sau prin email.

    Expedierea comenzilor cu livrare națională se face prin intermediul firmelor de curierat URGENT-CARGUS și NEMO sau Taxi Deliver (doar in Rm.Valcea).

     

    SESIZARI SI RECLAMATII

    Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta telefonic la numărul 0743.078.888 sau pe email la office(at <@>)bozo.ro. 

    Orice conflict apărut între SC BOZO SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. SC BOZO SRL se obligă să restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii de catre Dvs a contractului.

    In cazul in care concilierea amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

    Procedura de conciliere

    In cazul in care CUMPARATORUL are o problema legata de o comanda, problema ce pare a nu putea fi rezolvata prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu dl  GILI BORUZ , in calitate de Director General , la nr de telefon  0764261505 sau  la adresa de email gil.boruz(at <@>)gmail.com 

     

    FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

    Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

    Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

    Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

    Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

    Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele de mai sus.

     

    LITIGII

    Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre BOZO.RO Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, sms, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

    Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si BOZO.RO se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

    Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si BOZO.RO sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul BOZO.RO, in conformitate cu legile romane in vigoare.

    Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

    Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

     

    GARANTIA DE CONFORMITATE

    SC BOZO SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.

    Produsele comercializate pe site-ul www.BOZO.ro beneficiază de garanție potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 și art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, dacă acestea nu constituie produse perisabile.

    Toate produsele comercializate de catre BOZO.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare si politicilor comerciale. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. 

    BOZO.ro se angajează să acopere garanția de conformitate potrivit legii, în termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. In primele 6 luni de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedească neconformitatea, se consideră că a existat la data cumpărării. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformității va trebui dovedită de consumator. Fac exceptie produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.

     

    DISPOZITII FINALE

    BOZO.RO isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.

    In limita prevederilor Termeni si Conditii, BOZO.RO nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

    BOZO.RO isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

     

    Procedura de retragere

    pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

    (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Stimați consumatori,

    prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.


    – Către : SC BOZO SRL , cu sediul in VLADESTI, STR LINIA PRINCIPALA 174, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J38/653/1995 si avand Codul Unic de Inregistrare 7852611, atribut fiscal RO

    – Vă informez/Vă informăm (......) prin prezenta cu privire la

    retragerea mea/noastră (.....) din contractul referitor la vânzarea
    următoarelor produse (.......)

    – Comandate la data (.......)primite la data (..........)

    – Numele consumatorului

    – Adresa consumatorului

    – Semnătura consumatorului (doar în cazul
    în care acest formular este notificat pe hârtie)

    – Data

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    SAU

     

    Direct online la pagina de retururi care se poate gasi pe toate paginile in partea de jos a sitului sub sectiunea servicii client sau facand click aici.  

     

    Modalităţi de plată

    Modalităţile de plată acceptate de magazinul nostru sunt: online prin debit/credit card sau ramburs, la primirea coletului.

    Platile se efectueaza prin intermediul procesatorului de plati PlatiOnline.ro

    Metoda de plata